استعلام و دریافت قبوض

کاربران سبزپرداز، در سال جدید یک امکان ویژه برای شما داریم. در این پست از وبلاگ سبزپرداز به بحث استعلام قبض می‌پردازیم و دلایل نیاز به آن را تشریح می‌کنیم. شاید عبارت‌هایی همچون استعلام آنلاین قبض، استعلام اینترنتی، استعلام غیر حضوری، مشاهده قبض، صدور قبض المثنی و … را شنیده باشید و حالا چند سوال مهم در ذهن ما شکل می‌گیرد.

  • بدون قبض کاغذی چگونه می‌توانید قبض خود را پرداخت نمایید؟
  • در صورتی که قبض کاغذی شما مفقود شود، چگونه می توانید اقدام به پرداخت صورت حساب خود کنید؟
  • اگر بخواهید بلافاصله بعد از صادر شدن قبض از هزینه آن مطلع شوید چه راهکاری وجود دارد؟ (به طور میانگین بعد از ۷ روز قبض کاغذی به دست مشترک می رسد)
  • اگر در سفر باشید و قبض کاغذی به دست شما نرسد، آیا راه حل جایگزینی برای پرداخت هزینه خود دارید؟

از این پس با آپدیت اپلیکیشن خود به نسخه 6.2.0 به بالا، می‌توانید از سرویس جدید سبزپرداز یعنی استعلام و دریافت قبوض استفاده نمایید. این سرویس در حال توسعه می باشد و در حال حاضر به صورت آزمایشی در این نسخه فعال گردیده تا مورد استفاده کاربران قرار گیرد. در این سرویس هر پنج قبض تلفن ثابت و همراه، آب، برق و گاز پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات قبض خود، به صورت لحظه‌ای از میزان مصرف خود با خبر گردید. امکان استعلام قبض تلفن ثابت و همراه از خدمات قدیم نرم‌افزارهای حوزه پرداخت در کشور بوده است، اما استعلام قبوض آب، برق و گاز جزو جدیدترین قبوض استعلام موجود در سبزپرداز می‌باشد.